Jom la klik

!-- nuffnang -->

Ada ApaYang Awesome

Sunday 28 September 2014

Seminar FB Extra 2.0

Assalamualaikum




Ini cerita pagi tadi,nampak tak wajah-wajah keterujaan disitu. tuan blog yang paling hujung belah kanan. memang teruja sebab inilah pertama kali sya berseminar bukan atas tiket urusan kerja. sebelum-sebelum ini saya pergi seminar atas urusan kerja,lain sangat feeling tu. perasaan hari ini memang teruja 200%.

Sejak join shaklee ni saya tak pernah pun join mana-mana seminar, bila ada ja event shaklee mesti time tu ada event family. kali ini alhamdulilah ada jugak rezeki nak join seminar, tapi seminar ni bukan bawah anjuran shaklee. ni seminar persendirian, tapi yang buatkan saya teruja sangat sebab pergi dengan kawan shaklee saya. mak nanny upline saya pun ada. tu yang tudung iru tu mommy shaklee saya, second tudung coklat corak tu nanny shaklee saya. yang lagi dua orang tu rakan seperjuangan shaklee.

Ilmu yang dapat hari memang ilmu baru yang saya tak pernah tahu pun sebelum ni, ilmu yang lebih extra tentang facebook. Insya Allah akan semak balik nota yang dicatat tadi dan akan fahamkan sebaik mungkin dan gunakan sebaik mungkin.

Bulan depan kami berbengkel pulak. bengkel mantapkan blog. wah hebat ni. nak jadi hebat kena berdamping dengan orang hebat, kena ada ilmu untuk jadi hebat dan kena cari mentor anda.





Hubungi saya dengan whatsapp/wechat/sms 013-5954808
Email : hayati1710@gmail.com
https://www.facebook.com/IzatisShop
https://www.facebook.com/pages/Pengedar-vitamin-Kuala-Ketil/632120276827757

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

0 comments:

Post a Comment