Jom la klik

!-- nuffnang -->

Ada ApaYang Awesome

Thursday 25 September 2014

Kawal Berat Badan Dengan ESP Shaklee

Kenapa berat badan kita sukar dikawal? kenal pasti masalah kita dulu supaya senang nak cari penyelesaian. Macam pelim saja kalau kita cakap kita asyik lapar saja kan? dah makan sejam yang lalu, setengah jam yang lalu tak kan la lapar lagi kan."membela" kot orang kedah cakap.

Kesimpulan daripada masalah kita yang suka makan

1. Lapar
2. Teringin
3. Menghabiskan makanan yang tak habis

Itu adalah sebab terhebat kenapa kita susah nak kawal berat badan. Bila kita sudah nampak masalah jom kita cari penyelesaian. apa yang boleh kita mengurangkan rasa lapar.

Cara mudah sahaja,bangun pagi saya ambil 2 sudu ESP yang dicampur dengan milo dan nestum.alhamdulilah memang kenyang sampai tengah hari. kadang-kadang tengah hari pun saya lupa nak makan. dasyatkan penangan ESP ni,bukan setakat mengurangkan rasa lapar,terus lupa nak makan sebab perut kita rasa kenyang. dah kenyang buat apa nak makan lagi,membazir saja. kalau lapar juga saya shake lagi satu sudu ESP,resepi yang sama mcm pagi tadi @ saya shake dengan oren sunquick.

Kenapa petang saya shake satu sudu saja? untuk pengetahuan anda ESP hanya perlu diambil 3 sudu saja sehari.tidak boleh lebih dan pastikan minum air kosong sekurang-kurangnya 3 liter sehari.

Satu hidangan ESP bersamaan dengan 2 kali ganda daging, 4 kali ganda telur, 12 kali ganda susu, rendah lemak,tiada kolestrol, tiada asid urik dan sangat mudah diserap oleh badan.

Tapi bukan bermaksud saya tak makan nasi lansung ya, saya masih ambil nasi tapi dalam kuantiti yang sedikit saja, sekali sekala reward diri dengan makan sate, makan coklat,burger tapi jangan la selalu.seminggu sekali sudah mencukupi.

ESP juga membekalkan tenaga segera dan berpanjangan. walaupun kita kurang makan tapi kita tak letih.

ESP juga buat otot kita kembali tegang, tidak menggelebeh dan membantu mengurangkan lebihan air dalam badan.gemuk air sesuai ambil ESP.

Senang saja kan nak kurus dengan ESP, 1  can ESP RM150.00 tahan 2 bulan jimatkan.

Berminat untuk order sila klik imej dibawah jika anda pemilik KAD KREDIT @ KAD DEBIT

KURUS DENGAN ESP

@

Hubungi saya dengan whatsapp/wechat/sms 013-5954808 
Email : hayati1710@gmail.com 
https://www.facebook.com/IzatisShop 
https://www.facebook.com/pages/Pengedar-vitamin-Kuala-Ketil/632120276827757 

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

0 comments:

Post a Comment