Jom la klik

!-- nuffnang -->

Ada ApaYang Awesome

Sunday 21 September 2014

Kisah Seorang WAHM


Begini la situasi saya hari-hari, cuma anak saya baru seorang. saya tak pernak menyesal pun pilih jalan ni, sebanya saya bukannya duduk dirumah goyang kaki. saya bekerja dari rumah. saya bos saya kuli..hihi. alhamdulilah rezeki Allah sentiasa cukup untuk hambanya. kita cari ilmu,kita buat.kita usaha.kita kongsi,kita tawakal.


ini la buah hati pengarang jantung saya, teman bergaduh tiap-tiap hari. ajak baca buku tak mau,katanya dh pandai ..huhu apa-apa sajalah anak. puas rasa dapat tengok Imran besar depan mata. saya bukanlah ibu yang terbaik tapi saya cuba jadi yang terbaik. melepaskan jawatan yang memang jadi cita-cita saya selama bukan satu penyesalan, sebaliknya saya sangat bersyukur. rezeki dirumah pun melimpah ruah, tapi makcik tak la kayoo lag,hihihii..tapi sedang  berusaha kearah itu supaya dapat bantu lebih ramai orang,dapat besedekah lebih,memberi lebih pada yang perlu. Insya ALLAH... Ya ALLAH mudahkan lah urusan ku.

jadi sesiapa yang kata kami-kami suri rumah tangga ni dduduk goyang kaki saja dekat rumah memang salah sangat la.kerja kami lebih sibok lagi.jam kerja pun lebih lagi dari yang bekerka pejabat. tapi kami ikhlas, kami suka. Love what you do, do what u love. baru la berkat rezeki kita.

nak join shaklee dibawah SHINE LEGACY.. jom hubungi saya..Insya ALLAH anda tidak akan menyesal.




Hubungi saya dengan whatsapp/wechat/sms 019-5954808 
Email : hayati1710@gmail.com 
https://www.facebook.com/IzatisShop 
https://www.facebook.com/pages/Pengedar-vitamin-Kuala-Ketil/632120276827757 

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

1 comment: