Jom la klik

!-- nuffnang -->

Ada ApaYang Awesome

Wednesday 17 September 2014

Menyusu dan Suplemen

"Susu saya tak meriah la,vitamin apa yang boleh bantu saya?"
baiklah puan, saya cadangkan puan ambil Vita-lea,B-Complex, Vita-C, Alfalfa Complex dan ESP.
lepas semiggu---- " saya makan susu saya still tak banyak,awak tipu"

pulak dah tak pasai-pasai ja kena label penipu. Dah saya terangkan pengambilan  suplimen untuk tujuan penyusuan bukan bergantung harap 100% pada vitamin tu. perlu difahami vitamin bukanlah cara untuk membanyakkan susu ibu. vitamin tersebut hanya berfungsi untuk memastikan tubuh ibu kembali dan sentiasa sihat bertenaga, ceria, bersemangat dan tak stress. secara tidak langsung mampu merangsang penghasilan susu ibu yang banyak untuk dibekalkan kepada bayi anda.
jadi sila faham konsep ya, saya juga selalu nasihatkan pelanggan saya melakukan power pumping, dengan cara ni memang terbukti susu ibu akan banyak dan kerap kosongkan 'breast' supaya badan kita faham, bila 'breast' kosong kilang susu akan bertindak menghasilkan susu untuk keprluan bayi.


-  multivitamin dengan 28 vitamin dan mineral penting.membantu mengekalkan kesihatan yang baik dan membantu pembentukkan sel-sel darah merah


 - mengandungi 8 jenis vitamin B yang membntu memelihara kesihatan yang baik dan menukarkan protein,lemak dan karbohidrat kepada tenaga. asid folik yang mencukupi untuk ibu mengandung dan menyusu.

- membantu membekalkan vitamin C secara berterusan serta menyokong tulang,gigi dan gusi. anti-oksidan semulajadi


 - Mengandungi vitamin A , C , E, kalsium, potasium, fosforus, dan zat besi.membantu mengurangkan toksin dan merendahkan tahap kolestrol dalam badan.


 - membekalkan kalsium yang dapat membantu dalam kesihatan tulang dan gigi. membantu pengecutan otot dan saraf, juga mengndungi magnesium, vitamin D dan mineral zink.


 ESP
- Protein bukan GMO lengkap dengan semua asid amino yang diperlukan. Rendah lemak dan bebas laktosa dan kolestrol. memberikan tenaga berpanjangan dan membantu menahan rasa lapar.





Anda boleh uruskan order anda sendiri sekiranya anda pemegang kad kredit @ kad debit. klik pada gambar dibawah.



@


Hubungi saya dengan whatsapp/wechat/sms 019-5954808 
Email : hayati1710@gmail.com 
https://www.facebook.com/IzatisShop 
https://www.facebook.com/pages/Pengedar-vitamin-Kuala-Ketil/632120276827757 

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

0 comments:

Post a Comment