Jom la klik

!-- nuffnang -->

Ada ApaYang Awesome

Sunday 7 September 2014

Jatuh Hati Dengan Shaklee

Saat mula jatuh hati dengan shaklee ni sebab saya guna set kurus.tak la gemuk sangat pun tapi berat yang naik masa mengandungkan imran tu susah sungguh nak turun,macam-macam produk dah cuba tapi macam tak berkesan pun. makan diet,tapi sebab metabolisme dah rendah jadi berat badan susah nak turun.

saya fobia nak naik penimbang,tapi boleh agak badan naik sebab bila berdiri lama tumit akan sakit,tumit pun pecah,bila berjalan jauh rasa semput,bila duduk susah nak bangun dalam erti kata lain berat bontot..hihi,paling ketara bila baju dan seluar dah ketat. rugi la nak kena beli baju baru.

jadi mula dari situ saya google sana sini,tanya pendapat kawan2.akhirnya shaklee menjadi pilihan.





alhamdulilah sebulan cuba rasa ringan badan,perut pun mengecut sikit..hehe.

saya ambil lechitin dan herbalax

fungsi lechitin memecah lemak2 dalam badan dan juga menghalang penghasilan lemak baru.

ini pula fungsi herbalax






alhamdulilah saya memang puas hati dengan set kurus shaklee ni.kurus tu tak penting sangat.yang penting badan rasa sihat dan selesa.barulah bersemangat nak buat kerja rutin harian kita kan.

apa nak cuba?
jangan malu jangn segan
hubungi terus (yati 013-595480 --whatsapp/wechat/sms)
email: hayati1710@gmail.com

PRODUK SHAKLEE SELAMAT,BERSIH DAN HALAL

posted from Bloggeroid

0 comments:

Post a Comment