Jom la klik

!-- nuffnang -->

Ada ApaYang Awesome

Tuesday 9 September 2014

Herbal Blend Krim Serbaguna Shaklee



Killer produk ni,dalam masa sejam lebih ja restok dah habis semula. dulu pelik juga,apa la hebat sangat herbal blend ni, krim ja pn. bila dah cuba sendiri baru la tahu,baru lah wahhh!! hebatnya herbal blend ni..haha overclaimed pula kan. Herbal blend ni saya beli sebab anak saya ni debab, dah tak muat pampers dah tapi terpaksa juga pakai sebab malam dia susah nak bangun ke tandas.sebelum pakai pampers saya sapu dulu herbal blend dekat celah peha. bangun pagi dah tak merah macam dulu..alhamdulillah. lagi satu testimoni adik saya,dia kena sengat apa benda tak tau la,kena kat mata..saya sapu krim ni cepat-cepat..bangun esok pagi mata dia tak bengkak.bagus sangat kan? murah pula tu, RM27.50 ja. dan lagi satu NO PARABEN.

macam-macam kegunaan herbal blend ni tau.



Nak order mai pm yati,dah tak ada kat cawangan shaklee tau,tak la bila pulak nak restok. tapi jangan risau yati ada stok..limited,siapa cepat dia dapat



Hubungi saya dengan whatsapp/wechat/sms 019-5954808 
Email : hayati1710@gmail.com 
https://www.facebook.com/IzatisShop 
https://www.facebook.com/pages/Pengedar-vitamin-Kuala-Ketil/632120276827757 

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

0 comments:

Post a Comment