Jom la klik

!-- nuffnang -->

Ada ApaYang Awesome

Wednesday 17 September 2014

Hebatnya Solat Dhuha

Ulasan ni adalah ringkasan apa yang saya faham semenjak saya merutinkan dhuha.

Dulu saya selalu merungut tak cukup masa,tak sempat,kelam kabut pengurusan masa saya. tapi semenjak saya mengenali dhuha, lapangnya masa saya. bukan bermaksud lapang masa hingga sempat tengok televisyen, yang tu memang tak sempat dan tak mau tengok sebab saya rasa sangat membuang masa yang begitu emas berlian ni.

KHASIAT DHUHA

1. Melapangkan Waktu
2. Murahkan Rezeki
3. Meringan jodoh ( elok diamalkan bagi yang teruna & dara)
4. Memberi ketenangan hati
5. Mencukupkan rezeki & waktu kita yang selama ni selalu tak cukup

Dapat disimpulkan dengan lebih mudah lagi dalam Dhuha terdapat 7D. 

- Dhuha
- Doa
- Dagang (elok dijadikan ruti bagi para usahawan)
- Derma
- Dzikir
- Duit ( efek sampingan yang kita dapat,sentiasa mencukupi..Insya allah)
- Dasyat ( hebatnya kesan dhuha dalam rutin harian kita dari segala aspek)


Amalkan dan rutinkan dhuha,yakin 100% dengan kelebihan dan manfaat dhuha. insya allah hidup kita sekeluarga sentiasa didalam rahmat dan keberkatannya. jangan buat kerana mahu kaya,buatlah seikhlas hati,jadikan dhuha sebagai pembersih rohani kita. segalanya akan dipermudahkan oleh Allah. Insya Allah







Hubungi saya dengan whatsapp/wechat/sms 019-5954808 
Email : hayati1710@gmail.com 
https://www.facebook.com/IzatisShop 
https://www.facebook.com/pages/Pengedar-vitamin-Kuala-Ketil/632120276827757 

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

2 comments:

  1. sholat sunat dhuha amat berkesan dan memang patut diamalkan stiap hari..

    kenapa kanak-kanak perlu makan sayur...??? jom lihat kat sini
    http://bit.ly/1qfJlBZ

    ReplyDelete
  2. Good info..kunjungilah blog saya di
    Kekalsihatdenganvitamin.blogspot

    ReplyDelete