Jom la klik

!-- nuffnang -->

Ada ApaYang Awesome

Saturday 13 September 2014

Rawatan Terkena Minyak Panas

Terkena minyak panas perkara biasa la bagi suri rumah macam saya ni. tapi tak pernah la kena teruk,setakat percikan sikit-sikit sahaja. tapi walaupun sikit pedih tau. ceritanya pagi tadi siapkan sarapan,saya goreng cucur jagung. memang mewah dengan jagung cucur saya,jagung bila goreng jadi menggelembung,bila dah menggelembung mula la meletup.nasib tak baik kena la tangan saya. adoiii la memang pedih,tak tahu nak buat apa dah tadi terus berlari masuk balik sapu Herbal Blend pastu pergi la sambung menggoreng. dah siap goreng,makan pun dah kenyang baru la teringat tangan yang kena letupan jagung tadi. eh eh dah tak sakit la,cuma ada kesan sikit sahaja. terus rasa wahhh sangat teruja,bagus betul krim ni. memang wajib setiap rumah ada satu tiub. tak mahal pun,rm27.50 ja.tahan berkurun lama,hehe,seisi keluarga boleh guna.

maaf la ya saya tak sempat pun nak ambil gambar tangan saya kena minyak panas. saya copy dari google ya,terima kasih kepada tuan blog yang menyumbangkan gambar.




Ini la krim ajaib saya tu,memang ajaib sangattt!! nak order boleh hubungi saya terus sebab herbal blend ini dah kehabisan stok disemua cawangan shaklee. tapi saya dah bersiap sedia dengan stok. stok terhad,siapa cepat dia dapat!!






Hubungi saya dengan whatsapp/wechat/sms 019-5954808 
Email : hayati1710@gmail.com 
https://www.facebook.com/IzatisShop 
https://www.facebook.com/pages/Pengedar-vitamin-Kuala-Ketil/632120276827757 

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

0 comments:

Post a Comment