Jom la klik

!-- nuffnang -->

Ada ApaYang Awesome

Sunday 28 September 2014

Cash on Delivery

Apa itu cash on delivery?


Perkhidmatan penghataran barang, bayar selepas dapat barang. itu dalam ayat yang mudah difahami.



Kenapa Perlu COD?

Sesetengah pengguna tidak suka membeli barang online dan menggunakan perkhidmatan pos. jangan susah hati ya, SHINE LEGACY ada wakil yang boleh COD produk shaklee untuk anda.

Senarai wakil SHINE LEGACY






Tetapi perlu dingatkan saya tak hantar naik lori ya, saya naik kereta comel saya. nak COD ada syaratnya. mari kita tengok,teliti dan fahami syarat-syarat COD.

1. Anda berada disekitar Kuala Ketil, Bukit Selambau, Jeniang, Sik, Felda Teloi Timur, Felda Teloi Kanan, Merbau Pulas, Karangan dan Padang Serai

2. Sungai Petani pun boleh, saya selalu kesana

3. Serius buyer ( yang betul-betul nak beli )

4. Jika anda tipu, Perkhidmatan COD yang seterusnya saya akan minta 3/4 bayaran dari harga barang

Mudah sahaja syaratnya, alhamdulilah setakat ini saya tidak menghadapai sebarang masalah dengan perkhidmatan COD saya.

Jika anda berada dikawasan yang dinyatakan seperti dalam syarat-syarat dan ingin mendapatkan produk shaklee boleh hubungi saya seperti dibawah.

Hubungi saya dengan whatsapp/wechat/sms 013-5954808 
Email : hayati1710@gmail.com 
https://www.facebook.com/IzatisShop
https://www.facebook.com/pages/Pengedar-vitamin-Kuala-Ketil/632120276827757 

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

0 comments:

Post a Comment