Jom la klik

!-- nuffnang -->

Ada ApaYang Awesome

Tuesday 23 September 2014

Nak Kurus dengan Shaklee???

Tubuh badan kurus cantik memang menjadi dambaan setiap wanita termasuklah saya sendiri. Tapi jangan mengejek menghina kawan-kawan kita yang berbadan comel.masing-masing ada pendirian kenapa perlu kurus dan kenapa tak perlu kurus. bagi saya,saya lebih selesa badan saya kurus sebab dengan ketinggian yang tidak  berapa tinggi ni memang tak sesuai saya berbadan gempal. tinggi saya 145cm sahaja,berat terberat yang pernah saya capai adalah 52KG. tu berat semasa zaman anak dara, saya pun tak sanggup nak bayangkan kecomelan saya. sebelum berkahwin saya menurunkan berat sehingga 43KG..alhamdulilah, bila mengandung berat saya naik 10KG, lepas habis tempoh berpantang berat saya 40KG, 6 bulan selepas itu berat saya 48KG..masa tu saya memang dah mula risau. cuba-cuba bermacam produk tapi hasilnya menyampah. akhir sekali terjumpa dengan shaklee, saya ambil full set, Cinch Shake Mix,Alfalfa dan Lechitin..alhmadulilah berat saya turun kepada 44KG..lepas tu saya maintain sahaja,jaga makan,banyakkan minum air kosong,elakkan minuman manis,banyakkan berjalan kaki. itu sahaja rahsia sya dan mari saya perkenalkan set-set kurus shaklee yang power.



Ini adalah set kurus asas shaklee. Sesuai diambil oleh individu lelaki dan wanita. sekiranya anda ibu menyusu, anda dinasihatkan hanya mengambil alfalfa dan lechitin sahaja. sekiranya anda mengandung, anda perlu berhenti mengambil set ni. 


Ramai yang tidak percaya omega juga mampu mengurangkan berat badan. omega mampu melakukannya kerana omega mengandungi Leptin yang berupaya mengurangkan selera makan.
omega jika diambil bersama-sama dengan lechitin hasilya memang menakjubkan.


 Ini pula adalah set kurus lengkap. termasuk ESP yang membantu mengurang rasa lapar.ESP berfungsi menggantikan makanan ruji kita contohnya nasik dan roti. Minum ESP ini kita akan rasa kenyang dan jangan terkejut jika anda betul-betul konsisten dengan ESP kulit anda juga akan cantik gebu,mulus.memudarkan parut-parut dan membantu  memperbaiki kesan rekahan perut ketika hamil.


Jom-jom kita jamu mata tengok testimoni yang dah berjaya kurus dengan shaklee. tanpa bukti susah orang nak percaya. ya la benda nak beli mahal, jadi sebelum beli kena kaji dulu keberkesanannya.



ini lagi satu testimoni berjaya kurus dengan shaklee..turun 15KG. tapi set kurus shaklee bukan ubat kurus,sila betulkan fahaman anda. anda tetap kena jaga jumlah pengambilan makanan, kurangkan manis, minum banyak air kosong paling cepat sekali jika anda rangin bersenam. memang cun la badan anda.


Jika berminta untuk membuat pesanan boleh klik imej dibawah dan pastikan anda mempunyai kad kredit @ kad debit


 @

Hubungi saya dengan whatsapp/wechat/sms 013-5954808 
Email : hayati1710@gmail.com 
https://www.facebook.com/IzatisShop 
https://www.facebook.com/pages/Pengedar-vitamin-Kuala-Ketil/632120276827757 

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

1 comment: