Jom la klik

!-- nuffnang -->

Ada ApaYang Awesome

Friday 26 September 2014

Alamak Perut Buncit!!!

Perut buncit memang merimaskan,itu pada pandangan peribadi saya. sebab bila pakai baju nampak perut mula la orang bertanya, eh mengandung lagi ka? dulu masa zaman muda-mudi memang tak buncit pun perut ni. dah beranak ni buncit pulak, sangat merisaukan. macam-macam dah cuba tapi hasilnya menghampakan. tapi saya dah amalkan cara kempis perut tradisional.nampak berkurang sikit ukur lilit perut ni.



Gerun tengok lemak tu kan. disamping petua tradisional, saya juga mengambil suplimen shaklee. dh setahun pun saya dengan shaklee. memang sayang sangat shaklee ni sebab saya berjaya kurus dengan shaklee dan saya juga amalkan beberapa tips yang ringkaskan untuk kempiskan perut. tips ini sellu yang kita anggap remeh tapi sebenarnya memberi impak besar pada perut.

Tips Kempiskan Perut Buncit

1. Amalkan diet yang seimbang mengikut usia kita
2. Jangan minum sambil berdiri
3. Elakkan makan bersulam air (kalau tercekik sila la minum air)
4. Minum air sedikit demi sedikit @ satu teguk satu nafas
5. Amalkan makan makanan rendah kolestrol dan kalori
6. Buat "sit-up" 8 kali setiap kali selepas bangun tidur
7. Ambil Herbalax @ Alfalfa untuk membuang toksin dalam perut dan cuci usus kita
8. Ambil Omega @ Lechitin yang membantu proses memecahkan lemak degil dalam badan
9. Minum Cinch Shake Mix untuk membina otot badan supaya bila kita kurus badan tetap "fit"
10. Minum ESP supaya kenyang dengan lebih lama dan mengurang selera nak makan
11. Banyakkan minum air kosong sekurang-kurangnya 3 liter sehari.

Mudah sahaja kan?..tapi yang mudah itulah kita selalu lupa dan abaikan. mulai dari hari ini mari kita sama-sama displinkan diri dengan amalkan tips diatas dan amalkan juga petua tradisional untuk kurangkan perut buncit dan mugkin juga kita boleh dapat kembali perut slim macam zaman muda mudi dulu.


 

Ini adalah set yang saya amalkan.saya ambil semua ni tau, saya tamak sebab saya nak sihat, saya nak kurus dan saya tak mau perut buncit.

Jika anda juga seperti saya boleh hubungi saya untuk membuat order @ dapatkan penerangan dengan lebih lanjut .


Hubungi saya dengan whatsapp/wechat/sms 013-5954808 
Email : hayati1710@gmail.com 
https://www.facebook.com/IzatisShop 
https://www.facebook.com/pages/Pengedar-vitamin-Kuala-Ketil/632120276827757 

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

1 comment:

  1. Set shaklee untuk perut buncit mrmang terbaik.....dapatkan segera untuk anda yang alami perut buncit...

    ReplyDelete