Jom la klik

!-- nuffnang -->

Ada ApaYang Awesome

Monday 6 October 2014

Tutuplah Aurat...Moga Istiqomah




Tak tahu nak coretkan apa malam ni, buntu. idea pun satu nikmat dan kurniaan allah untuk kita manusia. tapi mungkin hari ni agak bercelaru jadual kehidupan jadi idea pn kering sikit. bila keadaan dah tenang di malam-malam yang sunyi duduk termenung seorang diri, mula terfikir siapa aku. sempurnakah aku untuk tuhanku, untuk suamiku. Mula muhasabah diri tentang auratku, allah kurangnya aku, jahilnya aku. ada terbaca satu "perlian" ini.

orang perempuan tak sanggup nak berkongsi suami TAPI mereka sanggup berkongsi aurat mereka dengan lelaki lain. sedangkan aurat mereka hanya untuk suami.
JADI siapa yang tidak adil sebenarnya.

Terketuk pintu hati,terhantuk rasa kepala ini bila terbaca "perlian" ini. ada betulnya, jadi hati pun la termuhasabah. terus berdiri depan cermin, pandang diri sendiri dari atas sampai bawah. cukup labuhkah tudungku, cukup longgarkah baju ku, seluarku dan kainku. cukup tebalkah pakaian ku, tertutupkah kaki ku. Berdosanya aku sebab pandang remeh tentang aurat. insya allah akan ku berhijrah seperti yang di tuntut. MOGA ISTIQOMAH!!!






Tak pandai saya nak komen lebih-lebih sebab saya juga masih dalam proses perbetulkan diri.
Moga imej-imej ini dapa membantu kita supaya lebih faham kepentingan menutup aurat.wajib kita kita tutup.



Hubungi saya dengan whatsapp/wechat/sms 013-5954808 Email : hayati1710@gmail.com https://www.facebook.com/IzatisShop https://www.facebook.com/pages/Pengedar-vitamin-Kuala-Ketil/632120276827757 These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

0 comments:

Post a Comment