Jom la klik

!-- nuffnang -->

Ada ApaYang Awesome

Thursday 23 October 2014

Kenapa Anda Perlukan ESP Shaklee?

Sumber utama ESP adalah protein, dan protein juga adalah bahan terpenting yang membantu sel-sel badan terbentuk. membantu pembentukkan tulang, kulit, otot dan keseluruhan tubuh badan kita. jika kekurangan protein dalam tubuh badan akan menjejaskan hampir keseluruhan fungsi tubuh badan.

Sesetengah cakap saya tak perlukan protein tambahan sebab saya dah makan banyak protein dalam pemakanan seharian saya. memang pasti cukupkah? saya memang mengaku terus terang, tak pernah cukup pengambilan zat penting dalam diet harian saya. sebab tu saya ambil protein tambahan iaitu ESP.

Alasan kukuh kenapa perlu ambil ESP?


Fungsi protein adalah untuk membantu badan menyerap zat-zat lain dengan lebih berkesan dan khasiat daripada zt-zat tersebut dapat diguna pakai oleh badan kita dengan lebih efektif. jadi kesimpulannya, tak guna kita ambil bermacam-macam vitamin tambahan jika kita kekurangan protein. zat-zat dari vitamin tersebut tidak dapat dimanfaatkan sepenuhnya. 

Bukan kata soya tak selamat? siapa pula yang cakap soya tak selamat, kaji dulu sebelum buat kesimpulan. soya ESP adalah soya NON-GMO yang mana dalam kata mudahnya soya yang tidak diubah genetiknya dengan sebarang bahan kimia. ditanam secara organik dan segalanya proses pemprosesan tidak melibatkan bahan kimia.


Sempena promosi ESP bulan ni,jom dapatkan segera.
ESP beli 6 PERCUMA 1
Dapat FREE MEMBERSHIP SHAKLEE!!!
Dapat CASHBACK MONEY bulan depan

ESP untuk apa?

- untuk cantikkan kulit
- untuk ibu menyusu
- untuk ibu hamil
- untuk wanita yang lepas keguguran
- untuk wanita berpantang
- untuk mereka yang merancang untuk hamil
- kurangkan keguguran rambut
- kuatkan kuku
- merawat gastrik
- memberi tenaga tambahan
- mengurangkan rasa lapar
- mengurangkan berat badan

Beli 1 tong saja, tapi bermacam-macam khasiat kita dapat. lelaki,perempuan, kanak-kanak 12 tahun keatas, mak ayah kita semua boleh kongsi minum. jimat kan?

Apa tunggu lagi? hubungi saya segera


Hubungi saya dengan whatsapp/wechat/sms 013-5954808 
Email : hayati1710@gmail.com 
https://www.facebook.com/IzatisShop 
https://www.facebook.com/pages/Pengedar-vitamin-Kuala-Ketil/632120276827757 


COD : kuala ketil, bukit selambau, jeniang, sungai petani

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

1 comment:

  1. memang sukakan soya sejak dulu. tapi sejak kenal shaklee ni suka amik soya shaklee je.

    ReplyDelete