Jom la klik

!-- nuffnang -->

Ada ApaYang Awesome

Monday 6 October 2014

My Love dan Cinch Energy Tea Mix









My other half, bila sorang tak sihat, yang sihat pun mula la nak terikut jadi tak sihat. cepat-cepat la telan vitamin c, b complex dan cinch tea. cinch tea ni sahabat baik saya tau, bila terasa badan nak demam saya memang suka minum cinch tea sebab lepas saja minum mesti rasa macam superwoman. saya tak boleh sakit bila other half saya sakit. sapa nak jaga dia, menangis sendiri sebab bila dia sakit sunyi la hidup ni, tinggal lah kami berdua melayan perasaan, imran layan upin, ibu termenung depan laptop dok perah otak cari idea nak tulis. kalau perah santan mesti dah siap, perah idea punya la susah.

Bercerita tentang cinch tea ni, dulu saya tak teringin pun nak cuba. rasa teringin tu datang bila kawan-kawan cakap boleh loss inch bila minum cinch tea. wahhh!! perempuan mana la yang tak teruja dengar perkataan "loss inch dan loss weight" ni kan. jadi saya pun cuba la, bila dah cuba kesan lain pula saya dapat, saya jadi lebih bertenaga, tak mengantuk walaupun tidur 3-4 jam saja sehari. nama penuhnya cinch tea energy, memang terbukti memberi tenaga berpanjangan.


Niat sebenar sebab nak kurus, tapi daha jatuh cinta jatuh sayang ni saya tak kesah la kurus atau tak, yang penting saya bertenaga. saya perlu bertenaga sebab semua orang perlukan saya. anak, suami, mak mertua, adik perlukan saya. rutin harian terkejar kesana sini memang meletihkan. kalau tak ada cinch tea pengsan dah saya rasa.

Alhamdulilah saya masih bertenaga dan sihat untuk uruskan ramai orang demam dalam rumah ni. yang paling nak perhatian saya tentulah suami. tak pa la, bila lagi kita nak berbakti untuk dia kan. masa sakit ni la dia perlukan kita. 

Saya mesti kuat dan sihat. jadi kaum ibu dan wanita semua jomlah kita minum cinch tea energy untuk jadi superwoman. badan pun slim, tenaga pun bertambah.

Berminat untuk membuat peasanan boleh hubungi saya untuk pre-order sebab cich tea sekarang out of stok. anda boleh pre-order dulu, bila dak restok saya akan terus order.

Hubungi saya dengan whatsapp/wechat/sms 013-5954808 
Email : hayati1710@gmail.com 
https://www.facebook.com/IzatisShop 
https://www.facebook.com/pages/Pengedar-vitamin-Kuala-Ketil/632120276827757 

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

0 comments:

Post a Comment