Jom la klik

!-- nuffnang -->

Ada ApaYang Awesome

Friday 24 October 2014

Kenapa Saya Suka Shaklee?

Assalamualaikum dan salam ukhwah


Sebab semakin hari semakin sayang dengan shaklee adalah saya boleh kerja ikut masa saya sendiri, tak perlu isi borang cuti bila ada kecemasan @ saja-saja nak cuti rehat. saya juga tak payah nak bangun pagi terkejar-kejar selesaikan hal rumah., pkul 8 dah kena keluar rumah, pukul 9 masuk kerja pukul 6 baru boleh balik, pkul 7 baru sampai rumah. itulah ruti selama 4 tahun.

Penat badan kan, sekarang tidak lagi. jimat masa dan duit. hati pun tenang dan bahagia. saya bos, saya pekerja, saya tukang masak, tukang sapu, tukang cuci. serba boleh bila kita bekerja di rumah. jangan anggap suri rumah duduk rumah banyak waktu lapang tau. sebenarnya kerja rumah lagi banyak dari kerja pejabat. tapi saya tak rasa beban pun sebab itu pilihan saya dan saya yakin!!!.





Mula-mula dulu saya takut nak join shaklee sebab dok fikir shaklee ni sama dengan MLM yang lain yang memerlukan kita cari orang. saya tak pandai nak cari-cari orang ni. mulut tak berapa manis nak buat ayat manis.

Tapi setelah diyakinkan oleh upline saya yang shaklee ni bukan MLM yang cari orang akhirnya saya pun join la. memang betul seperti yang upline saya kata, shaklee ni "produk based". keuntungan kita berdasarkan jualan produk. jual banyak bonus pun banyak la, jual sikit bonus pun sikit la.

Tiada juga istilah orang atas dok goyang kaki, orang bawah buat keja. salah sama sekali, dalam shaklee kalau upline malas duduk la awak kt situ. downline dia rajin dowline dia dulu la yang dapa naik pangkat.

Yuran keahlian hanya rm80 sahaja, seumur hidup. tak perlukan modal beribu-ribu pun, tak payah simpan stok. hanya perlukan internet, samrtphone, laptop/komputer. tapi kalau anda rajin boleh buat offline, turun padang cari prospek.

Shaklee bukan setakat bagi bonus tau, bagi car bonus dan convention ticket (ticket pelancongan antarabangsa yang bertaraf 6 bintang). tapi cuba perhatikan ahli-ahli shaklee yang dah berjaya, tak ada pun yang tayanh kereta, rumah besar kan?

Kenapa mereka tak tayang, sebabnya kumpulan kami tak ajar kami buat macam tu. kami diajar dan saling berkongsi tentang faedah kita mendekati Allah. tingkatkan amalan rohani, baru lah murah rezeki. menjemput rezeki lebih mudah dari mencari rezeki.

nak sertai kami? jom hubungi saya segera. saya akan cerita dan bimbing ada FROM ZERO TO HERO!!!




Hubungi saya dengan whatsapp/wechat/sms 013-5954808


These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

0 comments:

Post a Comment