Jom la klik

!-- nuffnang -->

Ada ApaYang Awesome

Wednesday 8 October 2014

Jom Sertai Road To Italy (R.T.I)




Orang tanya saya kerja apa? saya duduk rumah saja, suri rumah la ayat popularnya. Suri rumah adalah sebaik-baik perkerjaan, tapi isteri-isteri yang bekerja tu pun bagus sebab mereka bekerja untuk membantu suami. saya juga suri rumah yang bekerja, saya bukan duduk rumah goyang kaki tunggu suami bagi duit. tidak sama sekali dan jangan la menghakimi suri rumah macam tu ya. kerja?? kerja rumah la tu.. ya memang kerja rumah, masak, kemas rumah, basuh baju, siai baju, lipat baju, jaga anak. ya itu memang tugas hakiki suri rumah, dan saya seronok dengan tugas hakiki tu, tapi dalam masa yang sama saya juga berniaga.

Berniaga?? buat kuih ka? eh tak la, mana sempat saya nak berniaga kuih. saya berniaga SHAKLEE. Alhamdulilah tiap-tiap pertengahan bulan saya akan dapat gaji dari shaklee. saya tak perlu nakcomot-comot dengan tepung pun. semuanya online, mudah sungguh dan saya tak pernah menyesal pilih shaklee sebagai income saya.

Road To Italy tu apa kena dengan shaklee? memang banyak kena mengenanya. tahun depa International Conference Shaklee akan diadakan di Italy. mama miaaaa, syok habis la. dan dengan itu master dalam kumpulan kami telah buat projek untuk grooming individu yang ada kesungguhan dan betul-betul nak merubah hidup dengan shaklee.

Kelas bimbingan tu online saja tau, tak perlu bersiap cantik-cantik.pakai kain batik pun boleh siapkan tugasan yang diberi, sambil baring pun boleh update blog, boleh layan pelanggan, boleh promosikan produk dengan kaedah santai-santai saja.

Ada juga kami buat perjumpaan luar tapi jarang-jarang sangat la. dan bila ada perjumpaan satu family boleh ikut, anak-anak pun boleh join. jadi tiada istilah suami dan anak-anak terbiar kelaparan dirumah.

Berminat nak sertai kami mudah saja, anda hanya perlukan RM75 untu keahlian seumur hidup. segala ilmu akan diberi percuma. dari tak tahu tentang bisnes terus boleh jadi pandai. janji ada semangat nak belajar.

Saya join bukan semata-mata nak kaya. saya nak merubah hidup saya, saya lebih menyimpan, saya nak lebih member kepada yang memerlukaan. ya betul duit buka segalanya dan tidak boleh dibawa mati tapi untuk segalanya juga kita perlukan duit. mati pun perlukan duit, tinggalkan duit supaya senang anak-anak menguruskan jenazah kita. tak payah anak nak tebal muka pinjam duit kat sedara.

Saya juga nak lebih banyak bersedekah. tak payah belek beg duit lama-lama untuk keluarkan sedekah. Alhamdulilah walaupun income saya bukan berpuluh-puluh ribu lagi tapi dengan shaklee saya diajar bersedekah, dhuha, tahajud, zakat dan macam-macam lagi makanan rohani yang saya tak pernah buat sebelum ini. jahilnya saya, dan saya tak mau terus jahil hingga ajal menjemput saya.

Bila saya dah sertai shaklee ni, masuk pula program road to italy ni, banyak sangat ilmu yang saya dapat. ilmu percuma, saling memberi dan mengajar sesama kami. shaklee juga mengeratkan ukhwah kami, kami hanya bersahabat di online, kalau berselisih bahu pn kami tak kenal, padahall setiap hari kami bersembang. itulah hakikatnya shaklee.

MURAH, MUDAH, SELAMAT, SUCI & HALAL.
Apa tunggu lagi, jom sertai kami dengan menghubungi saya seperti yang tertera dibawah. saya akan bantu anda menjadi suri rumah yang berpendapatan setaraf CEO, saya akan bantu anda dapatkan pendapatan sampingan yang lebih dari pendapatan hakiki anda sekarang.





Hubungi saya dengan whatsapp/wechat/sms 013-5954808 
Email : hayati1710@gmail.com 
https://www.facebook.com/IzatisShop 
https://www.facebook.com/pages/Pengedar-vitamin-Kuala-Ketil/632120276827757 

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

1 comment:

  1. Syukur Alhamdulillah telah dapat merasai join RTI ini...tahniah semua kengkawan....semoga berjaya di masa hadapan...kepada anda di luar sana yang masih belum bergabung bersama kami...meh la join sekarang..masih belum terlambat tau...

    ReplyDelete