Jom la klik

!-- nuffnang -->

Ada ApaYang Awesome

Wednesday 15 October 2014

ESP Untuk Ibu Mengandung



Pengalaman mengandung anak pertama saya belum kenal shaklee, jadi saya minum susu. susu untuk ibu mengandung yang banyak terdapat dipasaran. tak tahu pun kenapa ibu mngandung perlu minum susu. terpengaruh dengan kata-kata orang sekeliling, ibu mengndung kena minum susu, jadi saya pun minum la.

Tapi bagus la minum susu sebab saya tak sakit gigi, tak sakit pinggang. cuma yang tak bestnya kandungan gula dalam darah meningkat. terus ambil keputusan berhenti minum susu, alhamdulilah kandungan gula pun kembali normal.

Rumusan dari situ saya memang agak yang susu tu tinggi kandungan gulanya. tak mau dah minum untuk kandungan yang kedua akan datang. sebab dah kenal shaklee mestilah saya nak berESP saja. ESP mempunyai kandungan glisemik rendah yang memang sesuai diambil oleh ibu hamil dan pesakit kencing manis.

Soya ESP bercirikan soya NON-GMO. yang mana soya yang ditanam secara organik,tanpa bahan kimia atau apa saja bahan yang boleh merubah genetik soya tersebut. jangan banding soya ESP dengan soya pasar malam dan soya segera. sangat berbeza, terutama dari segi khasiatnya.



Esp shaklee mengandungi protein yang bagus diambil oleh ibu mngndung kerana protein membantu pertumbuhan bayi yang sihat seiring dengan usia kandungan. protein soya ESP juga boleh diambil selepas bersalin kerana membnatu menambahkan susu badan. jadi tak payah dah nak bagi anak minum susu lembu.

Kebanyakkan ibu hamil akan mengalami masalah pedih ulu hati dan gastrik, terutamanya bagi ibu hamil yang bekerja. nak makan pun kadang-kadang tak sempat. jadi pilihlah ESP dan jadikan ESP sarapan setiap pagi anda. insya allah masalah gastrik dan pedih ulu hati akan hilang. ESP mengenyangkan, jadi tak ambil sarapan pagi yang berat pun tak pa dah.

Ibu-ibu hamil jangan lepaskan peluang promosi bulan ini. ESP beli 6 PERCUMA 1, boleh buat stok dari hamil sehingga melahirkan.

KLIK  UNTUK MEMBUAT PESANAN

# pastikan anda mempunyai kad kredit @ kad debit


Kalau tak ada tak pa jangan risau, boleh hubungi saya



Hubungi saya dengan whatsapp/wechat/sms 013-5954808 
Email : hayati1710@gmail.com 
https://www.facebook.com/IzatisShop 
https://www.facebook.com/pages/Pengedar-vitamin-Kuala-Ketil/632120276827757 

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

3 comments:

  1. Saya memang dah lama minum ESP ni... ALhamdulillah kulit anak gebu gitu.. hehehe

    ReplyDelete
  2. ESP memang best! Sapa blum cuba, kena cuba sekarang.

    ReplyDelete
  3. campur esp dengan mealshake dan collagen powder, ambil setiap pagi memang hasilnya marvellous!
    Ketahui 10 Sebab Kenapa Patut Beri Anak Meal Shakes

    ReplyDelete