Jom la klik

!-- nuffnang -->

Ada ApaYang Awesome

Tuesday 7 October 2014

Cinta Monyet



Cinta monyet ni selalu orang kaitkan dengan cinta zaman sekolah, cinta main -main la kononnya. tapi kenapa letak nama cinta monyet, kesian monyet tu tau. Saya pun pernah terjebak dengan cinta monyet ni. adoila, kalau diingatkan balik memang lawak la sangat. arwah mak punya la marah, dia cakap gatai sangat mak nak bagi hang menikah ja senang.

Lepas mak cakap macam tu saya slow down sikit, takut. lepas tu saya pindah sekolah lain saya tak bercinta dah dengan mana-mana monyet. eh gurau ja, dengan mana-mana lelaki. nak fokus la kononya. tapi hati ni dok ingat lagi dekat si dia.

Masuk form 6  dan universiti pun saya tak bercinta. saya tetap ingat cinta monyet saya. tapi dah tak tahu nak hubungi dia macam mana. tak dak talian hayat yang boelh membantu. tapi pada suatau hari saya terjumpa dia, dengan beraninya saya dapatkan nombor telefon dia. berbunga-bunga hati.

Bermulalah samabungan episod cinta monyet saya.masa saya semester ke empat di UiTM. dia pun belum ada sesiapa selain saya, sukanya hati. gatai kan, tapi hidup student ni tak banyak masa nak berjumpa sangat pun. kami bercinta biasa-biasa sahaja. sampai la saat yang di nanti, semester terakhir kami bertunang. cinta monyet saya tak main-main tau. kami serius, dia lah cinta saya awal dan akhir. dialah suami saya sekarang. alhamdulilah dah 4 tahun kami bersama, dah ada seorang anak dan insya allah akan bertambah lagi bilangan anak. mula kenal cinta monyet ni masa umur 15 tahun dan kahwin dengan cinta monyet masa umur 24 tahun. 9 tahun bercinta monyet, berharap sangat untuk tua bersama cinta monyet saya dan meninggalkan dunia ini dengan kasih sayang dia.

Dia suamiku, saya sayang dia hingga hujung nyawa dan berdoa moga saya adalah bidadarinya di syurga.


Hubungi saya dengan whatsapp/wechat/sms 013-5954808 Email : hayati1710@gmail.com https://www.facebook.com/IzatisShop https://www.facebook.com/pages/Pengedar-vitamin-Kuala-Ketil/632120276827757 These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

0 comments:

Post a Comment