Jom la klik

!-- nuffnang -->

Ada ApaYang Awesome

Wednesday 1 July 2015

Blog Saya Tukar Nama

Tukar lagi?? ... bukan lah nak kata tak tetap pendirian tapi itulah sebab saya mulakan bisnes shaklee ni dengan nama izatishop, jadi kalau boleh memang nak kekal dengan izatishop. Alhamdulilah akhirnya saya dapat juga nama ni, berkat second baby kot.

Kaku pula nak bercorat coret dekat blog sebabnya dah lama blog ni bersawang, salah diri sendiri tau, bukan salah hormon mengandung.

Hari baik bulan baik ni saya nak hidupkan semula kedai maya saya ni. Salah satu sebabnya adalah dalam keadaan bersawang pun saya masih dapat sale dari blog. realiti apakah ini, maksudnya dunia dah sangat moden,semua dihujung jari.nak beli apa pun main google ja. Alhamdulilah masih ada yang pandang blog saya. Terima kasih ya pelanggan.

Jadi marilah merajinkan diri ketahap 300% untuk update blog setiap hari. Insya allah azam ni akan kekal. kuatkan semangat ya HAYATI!!!.













0 comments:

Post a Comment