Jom la klik

!-- nuffnang -->

Ada ApaYang Awesome

Thursday 7 August 2014

Pengedar Sah Shaklee Kuala Ketil,Padang Serai

Eh eh..dulu pengedar shaklee kuala ketil ja.la ni ada tambahan pulak di hujung tu, ohhh hoiii hoiii penduduk padang serai sekalian, kalau awak-awak semua nak COD (Cash On Delivery) area padang serai dan kawasan yang sewaktu dengannya mai2..boleh ambil barang di klinik kesihatan padang serai,suami saya kerja kat situ..ambil dari dia la,jimat duit pos. saya ada ready stock..kalau nak habaq ja.

Untuk pelanggan sekitar kuala ketil,jeniang dan kawasan mana yang berdekatan saya yang uruskan penghantaran. kalau nak saya hantar malam pun boleh,habaq ja tapi serius buyer ya..jangan la malam-malam saya p hantaq,elok dah sampai tengok-tengok tak jadi beli..kesian kita tau,jauh mai..hehe

Kawasan yang selalu saya hantar ialah kuala ketil (kolej universiti insaniah,parit panjang),jeniang,sungai petani (bandar laguna,taman ria jaya,kolej ptpl,bandar perdana), padang serai. Tempat yang tak disenaraikan bukan bermaksud saya tak boleh hantar,boleh ja..mai kita sembang dan pertimbangkan saya boleh hantar @ tak boleh.

oohh!! lupa pulak,kalau anda di bandar salak selatan,kuala terengganu,ipoh pun boleh COD,saya ada wakil penghantaran, servis terbaik untuk anda dan Konsultansi percuma tentang produk.

nak buat order sendiri pun boleh,shaklee canggih dah la ni,mengikut peredaran zaman la katakan..hihi
ada kad kredit @ kad debit anda boleh self service. klik pada gambar



@


Hubungi saya dengan whatsapp/wechat/sms 019-5954808 
Email : hayati1710@gmail.com 
https://www.facebook.com/IzatisShop 
https://www.facebook.com/pages/Pengedar-vitamin-Kuala-Ketil/632120276827757 

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

0 comments:

Post a Comment