Jom la klik

!-- nuffnang -->

Ada ApaYang Awesome

Saturday 9 August 2014

Kurus Dengan Shaklee

Nak kurus ni bukan senang,kena ada semangat dan displin yang tinggi..suplimen kurus pulak la ni macam cendawan tumbuh selepas hujan..pening nak pilih mana satu yang terbaik.kesimpulannya senang ja,pilih la produk apa sekalipun tapi kalu tak disiplin,tak dak semangat memang tak kurus la,yang kurus poket ja la..haha.sat beli yang tu sat beli yang ni..penyelesaiannya senag ja,pilih satu yang terbaik dan disiplinkan diri & yang paling penting kena  konsisten.baru la hasilya pun superb

ni tak,nak kurus tapi makan still maintain jugak makan macam biasa..jadi jangan ditanya kenapa saya makan tak kurus,dia makan kurus..hihi sendiri mau ingat la kan

kalau di tanya pilihan saya tentu la set kurus shaklee pilihan saya.saya jatuh cinta dengan shaklee ni pun sebab set kurus shaklee ni la..alhamdulilah saya dapat balik berat sebelum mengandung..syok lompat bintang la,bukan senang nak maintain balik berat asal ni tau,lap peloh la jugak



Ha tu dia berapa banyak jenis pilihan set kurus shaklee yang ada..semua ni berkesan tau,yang penting DISIPLIN & KONSISTEN.

mau order boleh klik pada gambar jika anda pemegang kad kredit @ kad debit




nak dapatkan harga produk shaklee dengan harga ahli jom join shaklee di bawah empayar kami
hubungi saya seperti info dibawah



Hubungi saya dengan whatsapp/wechat/sms 019-5954808
Email : hayati1710@gmail.com
https://www.facebook.com/IzatisShop
https://www.facebook.com/pages/Pengedar-vitamin-Kuala-Ketil/632120276827757 


These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

0 comments:

Post a Comment