Jom la klik

!-- nuffnang -->

Ada ApaYang Awesome

Wednesday 6 August 2014

Berat Badan Naik Dengan MEALSHAKE

Selalu mak ayah risau berat badan anak kurang,kurang selera makan..dalam kes saya bab anak alhamdulilah no hal,makan selera,jarang sakit demam..alhamdulilah,badan pun debab. Kes saya ni pening nak naikkan berat badan suami,makan banyak tapi berat xnaik naik pun..jadi masa promosi mealshake tu saya bagi la husband minum,alhmdulilah berat badan dia berjaya naik dari 59-63kg.. ok la tu kan,ingat senang ka nak naik 4kg tu.nampak la berisi sikit.

saya tak auta ya,ni kisah benar testimoni suami sendiri.baru la kita berkeyakinan nak menjual sebab memang dah tau keberkesanannya.




suami ambil mealshake ja..kalu ambil set lengkap tamabh berat badan tu lagi la bertambah beratnya kan,nak cuba gak ka?. ha mai order cepat sebelum kehabisan stok.

ADA KAD KREDIT @ KAD DEBIT?..kalau ada anda boleh order sendiri dengan klik pada gambar bawah ni ya




untuk pertanyaan lanjut hubungi yati ya

Hubungi saya dengan whatsapp/wechat/sms 019-5954808
Email : hayati1710@gmail.com
https://www.facebook.com/IzatisShop
https://www.facebook.com/pages/Pengedar-vitamin-Kuala-Ketil/632120276827757 


These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

0 comments:

Post a Comment