Jom la klik

!-- nuffnang -->

Ada ApaYang Awesome

Saturday 2 August 2014

GLA shaklee untuk kulit

macam-macam khasiat GLA shaklee ni,tapi hari ni nak kupas tentang khasiat GLA shaklee untuk kulit. selalunya kalau sebut suplimen kulit mesti semua orang tau la kan..kulit mestila vitamin E,vitamin C,kolagen..haaa tapi kali ni nak cadangkan produk yang paling best,saya sendiri pun baru sebulan ambil GLA pun dah rasa perubahan tau..kulit saya jenis berminyak dan mudah berjerawat..alhamdulilah lepas dah ambil GLA ni kulit dah kurang minyak dan jerawat pun kurang..jimat duit,tak payah nak beli foudation @ concealer untuk sorok parut-parut. baca lanjut info tentang GLA shaklee disini.



tengok tu,banyak kan kebaikan GLA ni..mahal ka?..bagi saya tak mahal pun sebab kesannya sangat puas hati. Kesimpulannya, saya suka GLA shaklee sebab :

  • JERAGAT. (bintik penuaan)
  • PARUT JERAWAT. (tona kulit lebih sekata)
  • KULIT KERING. (kulit akan lebih lembut, lembab, berseri-seri dan kemerahan secara semulajadi)
  • RAMBUT KERING. (rambut akan lebih lembab dan lembut)

Kulit jadi gebu gebas la lepas ni..tak pakai pemerah pipi pun xpa dah la..jimat duit lagi


cantikkan kulit dia..tak sabarnya saya nka dapat kulit macam akak ni..hihi

ha apa? nak order?..mai-mai cepat..kalau ada kad kredit @ kad debit boleh order terus ja,KLIK GAMBAR TU TAU

 order

nak dapatkan produk shaklee dengan harga ahli JOM LA JOIN KUMPULAN SHAKLEE KAMI,menyesal sungguh la kalau tak join..nak tau info lanjut tentang keahlian,baca sini ya @ boleh hubungi saya di maklumat yang tertera dibawah.

Hubungi saya dengan whatsapp/wechat/sms 019-5954808
Email : hayati1710@gmail.com
https://www.facebook.com/IzatisShop
https://www.facebook.com/pages/Pengedar-vitamin-Kuala-Ketil/632120276827757 


These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

0 comments:

Post a Comment