Jom la klik

!-- nuffnang -->

Ada ApaYang Awesome

Wednesday 28 May 2014

Bukan senang nak senang

 Assalamualaikum

Bukan senang nak senang dan bukan susah nak susah..pilihan ditangan kita.
pilihan saya bukan senang nak senang, tapi bukan bermaksud saya tak bersyukur dengan apa yang ada..dah cukup bersyukur cuma sekarang cita-cita mengejar money freedom,time freedon dan satu cita-cita yang paling besar



Bahagia ni yang saya cari selama ni,dengan shaklee baru la saya terbuka minda,buka hati tentang wahm..selama ni saya tahu tapi saya tak tahu jalan mana yang boleh bawa saya nak capai WAHM..
Insyaa allah moga dipermudahkan niat saya.

Anda diluar sana yang nak join shaklee dan join WAHM jom hubungi saya



Hubungi saya dengan whatsapp/wechat/sms 019-5954808 
Email : hayati1710@gmail.com
https://www.facebook.com/IzatisShop 
https://www.facebook.com/pages/Pengedar-vitamin-Kuala-Ketil/632120276827757 

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

0 comments:

Post a Comment