Jom la klik

!-- nuffnang -->

Ada ApaYang Awesome

Monday 27 August 2018

Nak kurus lepas bersalin?

Assalamualaikum


Hari ni nak kongsi sedikit pengalaman tentang kurus lepas bersalin. Dulu masa anak pertama memang semangat nak kurus dan alhamdulilah berjaya kurus dengan penurunan 10kg.Tapi tak kekal lama sebab melantak tak ingat dunia,salah diri sendiri.

Dek kerana melantak sesedap perut, badan pun macam belon kena pam angin, berat 40kg naik 55kg.ha padan muka, time tu baru kalut cari "ubat kurus" . Search kat google pun memang cari ubat kurus. Haha nasib baik la jumpa shaklee, kalau terjumpa ubat kurus yang lain tak tau la apa jadi kan.

Memang yakin dengan suplimen shaklee dan ambil keputusan nak beli dan terus register ahli. Alhmdulilah dua bulan consume dah nampak hasil.. Turun hampir 4kg dalam masa 2 bulan. Ok la tu kan, nak naik pun bertahun, nak kurus pun mesti la take time sikit. Proses tu makin turun dan makin turun dan decide terus untuk TTC untuk anak kedua.

Alhamdulilah asbab shaklee juga allah izinkan untuk hamil anak kedua. Sebelum ni tak dak rezeki sebab badan tam sihat, cepat letih dicampur dengan stress lagi.

Dipendekkan cerita, lepas melahirkan anak yang kedua ni memang tak dak angan-angan langsung nak kurus sebab nak menyusu badan. Ramai yang cakap menyusu tak boleh nak diet-diet. So saya memang pasrah la, gemuk pun tak pa la asalkan dapat menyusukan anak.

Ternyata salah sama sekali, kali ni saya berjaya turun dari 53kg-40kg dan alhamdulilah berat tu masih kekal sebab saya amalkan makan omega, lechitin & ESP. Diet pun memang saya jaga, makan makanan yang berkhasiat,kurangkan fast food,junk food. Pendek kata makan makanan yang di masak dirumah sahaja.

Bukan bermakna tak makan langsung, makan juga sekali sekala tapi kurangkan jumlah pengambilan.nak tahu lebih lanjut jom la whatsapp saya. Saya bantu anda kurus
kakti_jual_vitamin 013-5954808

Nak kurus nak sihat pun kena ada ilmu. Jom whatsapp, saya bantu anda kurus dan sihat❤️






 These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

0 comments:

Post a Comment