Jom la klik

!-- nuffnang -->

Ada ApaYang Awesome

Sunday 27 November 2016

Kisah Gemuk

pernah tak kawan2 fb kakti ni perasan gemok😀..kebanyakkan orang perempuan memang selalu sangat perasan gemok..berat naik 1kg pun dia kalut dah😂..confirm esok tu dia xmakan nasik dah..hahaha
.
Tapi sehari ja diet,he he..lusa back to normal😂😂😅..
.
Kakti pernah gemok x?..of course LA pernah..huhu,seksa jiwa raga bila badan naik mendadak..habis semua baju xboleh pakai..nak beli baru??..xboleh terima hakikat nak kena beli baju saiz L/XL,seluar saiz 30 keatas😢..sedih weiii.. Memang sedih,marah diri sendiri
.
Maka bermulalah diet dengan sesungguh hati..berjaya Turun 5kg..alhamdulilah..kaki pun xsakit dah sebab bebanan dah kurang😅
.
Niat asal nak kurus sebab nak cantik,xmau bazir beli baju2 baru..tapi terperasan pulak..ehhh masa aku gemok dulu aku sakit tumit,bila Jlan sikit pun aku semput..huhu..tapiii bila berat day turun aku makin sihat..maka niat pun bertukar la...jadi lebih semangat nak kurus sebab nak lebih sihat😀😀
.
Jom kita sama2 kurangkan berat badan untuk dapatkan kesihatan yang lebih berkualiti





Hubungi saya dengan whatsapp/wechat/sms 013-5954808 Email : hayati1710@gmail.com https://www.facebook.com/IzatisShop https://www.facebook.com/pages/Pengedar-vitamin-Kuala-Ketil/632120276827757 These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

0 comments:

Post a Comment