Jom la klik

!-- nuffnang -->

Ada ApaYang Awesome

Wednesday 16 December 2015

Tak lalu nak makan ikan haruan

Ikan haruan @ orang kedah selalu sebut ikan darat. tapi ikan ni bukan dok atas darat tau. macam mana istilah tu wujud jangan ditanya ya.

Tak semua orang berselera nak makan ikan ni sebab bau hanyir. tapi khasiatnya sangat banyak dan bagus untuk orang lepas pembedahan. pengalaman saya sendiri, dah dua kali bersalin dengan kaedah ceaseran memang saya makan ikan haruan. saya memang suka ikan haruan jadi tak jadi masalah lah untuk saya.


Kalau tak lalu nak makan ikan haruan ni macam mana? ada juga petua orang tua-tua, ambil lendir ikan haruan ni dan sapu pada tempat luka. tapi kena tahan bau la kan.

Nak lagi mudah makan ja zinc complex shaklee senang cerita. khasiat zinc untuk penyembuhan luka dalaman dan luaran memang dah terbukti.

saya sendiri amalkan zinc complex semasa berpantang anak kedua. anak first dulu saya tak kenal lagi shaklee. anak kedua ni saya dah jatuh cinta dengan shaklee jadi set berpantang shaklee la jadi pilihan hati.

kesan yang saya dapat rasa bila makan zinc complex ni, luka saya cepat sembuh, tak sampai seminggu luka dah kering cantik, rambut tak gugur tahap kronik. yang paling penting susu tetap banyak, tak memberi kesan sampingan pada bayi. 




Hubungi saya dengan whatsapp/wechat/sms 013-5954808 Email : hayati1710@gmail.com https://www.facebook.com/IzatisShop https://www.facebook.com/pages/Pengedar-vitamin-Kuala-Ketil/632120276827757 These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

0 comments:

Post a Comment