Jom la klik

!-- nuffnang -->

Ada ApaYang Awesome

Saturday 12 April 2014

Jana Pendapatan Dengan Shaklee



Sapa dalam kategori macam ni jom angkat kaki dan tangan..haha merapu ja kan..straight to the point la,dulu saya pun macam ni..pening kepala ejas gaji..last2 yang tinggal sisa ja..nak bukak mulut belanja husband pun takut2 ja..la ni pantang ada masa mesti keluaq ayat ni "jom p makan,jalan2..sayang belanja abang"..hihi,syok kan??..abah saya sakit pn saya boleh beli pampers n susu untuk dia..walaupun tak banyak tapi ada gak kan,kalau xdak shaklee confirm saya xboleh nak sediakan keperluan arwah abah saya..alhamdulilah,saya rasa puas dapat jaga arwah walaupun tak sepenuh masa sebab saya still bekerja..tapi azam UTUH dihati ni nak jadikan shaklee income pertama saya.. nak Jana Pendapatan Dengan shaklee

mula-mula dulu nak join rasa sayang duit..mahainya rm75 tu..tapi bila dok tengok upline saya dok update kejayaan dalam shaklee..sapa yang xmau kan..sebut upline mesti tak jadi nak teruskan pembacaan blog sya kan..sapa tak sampai habis orang tu rugi..ya shaklee ni pn MLM tapi berasaska produk..jual baru dapat income,tak jual xdak la income..jual banyak dapat la banyak $$$..jual sikit dapat pun sikit la..semuanya bergantung pada usaha masing2

macam mana nak jadi ahli??


1.RM75 untuk semenanjung Malaysia
2.RM85 untuk Sbah/Sarawak
3.Buat pembelian RM600++ (200uv) 

bila dah sah jadi ahli boleh la berbisness..jangan risau,shaklee xpksa anda cari ahli dibawah anda,xdak pn xpa..xpayah p buat loan bank untuk beli stok banyak2..setakat saya join shaklee saya x pernah simpan stok banyak2 pn..ada order baru saya beli..semua ONLINE ja,saya xpayah start kereta untuk p beli barang..order klik2 kt shaklee online..esok tu abang posmen mai hantaq sampai depan pintu..haaa xmau lagi ka,mudah sangat kan..JIMAT MODAL dah tu

Kelas Bimbingan

tak payah p jauh2 untuk dapatkan ilmu berbisnes dalam shaklee ni,hanya sediakan laptop,smartphone kalau ada,internet..tu ja..semuanya online,kalau upline dekat boleh la p jumpa,tu pn kalau nak jumpa la,xmau jumpa pn x pa..xdak paksaan..semua ilmu diajaq secara online..sambil lipat kain,golek menyusu anak pn boleh join kelas coaching..husband pn tak payah pening kepala nak handle anak2 sebab kita nk asyik la conference sana sini..SEMUA TU TAK PAYAH KALAU ANDA JOIN SHAKLEE..
duduk ja kat rumah..senang kan??

ha i is penat dah..lain kali cerita lagi ya
nak join hubungi saya 013-5954808 (sms/whatsapp/wechat/telegram)





0 comments:

Post a Comment