Jom la klik

!-- nuffnang -->

Ada ApaYang Awesome

Friday 14 February 2014

SAYA PILIH SHAKLEE

hai...assalamualaikum

alhamdulilah di hari jumaat yang penuh barakah ni aku tersenyum lebar..BONUS SHAKLEE dah masuk, sejak 7 bulan yang lalu,di pertengahan setiap bulan aku menanti penuh debaran..(cewah ayat xleh blah).
debaran apa?  bedaran tgguu bonus shaklee la...ALHAMDULILAH,kalau dulu tengah2 bulan mcm ni xpayah la cek akaun bank..cnfirm dah kering n dah start pun menghitung hari gaji..tapi la ni akaun n poket tak kering dh..dengan modal yang hanya rm75 yang kurasakan sangat la banyaknya masa mula2 nak join shaklee dulu..tapi la ni berbaloi..dah berbalik-balik modai dh pn..

ada yang tanya shaklee ni sistem piramid ka?..pembetulan ya!!  shaklee tidak mengamalkan sistem piramid,shaklee adalah 'product based'..apa pulak product based tu..bermaksud perniagaa yang dijalankan adalah berdasarkan jualan produk..dan bonus dibayar mengikut berapa % jualan anda..

dalam bahasa yang paling mudah difahami,anda jual baru dapat bonus..xjual xdapat la..shaklee BUKAN perniagaan yang bagi bonus walaupun tiada jualan..MIMPI je la..hihi..nak banyak BONUS kita kena jual banyakkkkkkkkkkkk untuk bulan tersebut.

alhamdulilah saya dah merasa cash bonus shaklee..sekarang mengejar tuk dapatkan peluang2 yang lain dalam shaklee..

kenapa saya pilih shaklee??
sebab saya seorang ibu,seorang isteri,seorang anak,seorang menantu,seorang kakak...banyaknya komitment kan??..tu la sebab saya pilih shaklee,xpaham lagi??

dengan shaklee saya x perlu keluar meeting,coaching diluar rumah..semuanya disediakan online oleh mentor-mentor saya yang HEBAT..sambil layan ank boleh masuk kelas..boleh promosikan bisnes,boleh sembang-sembang dgn husband...senang kan??

saya wanita bekerjaya,5 hari seminggu dah keluar rumah,so saya x sanggup dah nak keluar rumah di hari minggu semata-mata tuk bisnes..kalau saya keluar pn mesti bersama husband dan anak..ALHAMDULILAH,semua tu saya jumpa dalam SHAKLEE..

saya pilih shaklee juga bukan tujuan keuntungan semata-mata, saya pilih shaklee sebab khasiat produknya telah terbukti sejak 50 tahun yang lalu..dan saya pun dah rasai khasiatnya

SHAKLEE DIHATI KU

ALHAMDULILAH...SYUKUR YA ALLAH

nak join dibawah group hebat kami??
PM YATI 013-5954808


0 comments:

Post a Comment