Jom la klik

!-- nuffnang -->

Ada ApaYang Awesome

Monday 16 December 2013

Working At Home Mom (WAHM)

Tengok tajuk pn dah tau apa maksudnya kan??
saya nak jadi WAHM tu...ibu yang bekerja dari rumah tapi ada GAJI..NAFKAH tu cita lain ya..ni GAJI!!
GAJI yang diperoleh walaupun dok rumah..bergelut dengan anak,nak masak,kemas rumah (pendek kata tugas rutin housewife la)..BISNES jalan..anak dan suami terurus sempurna...IN SYAA ALLAH masa saya akan tiba..sayasedang berusaha kearah tu.

macam mana nak dapatkan tu semua??? lama saya mencari akhirnya berjumpa si jantung hati,tak kenal maka tak cinta..hihi,apa lagi kalu bukan SHAKLEE...tapi sebelum nak join bincang dulu dengan suami saya sebab tanpa restu dan redha dia saya tak kan pergi jauh..mula-mula hubby tak yakin..dia cakap ni MLM ni,takut saya kna tipu dan tertindas..saya cakap takkkk...shaklee bukan MLM..shaklee SOCIAL MARKETING..bonus tak kan dapat kalau kita dok saja goyang kaki makan tidoq..nak bonus banyak kna usaha banyak.

PUSH FACTOR saya dah ada...saya xmau dah bangun pagi kalut bersiap,kat tempat kerja nak hadap beban kerja lagi..saya xmau dah nak cuti kna apply,saya nak jadi bos untuk diri sendiri.

anda wanita diiluar sana pun nak jadi macam saya ka??
jom kita join shaklee
http://izatishop.blogspot.com/2013/12/nak-jadi-ahli-shaklee.html  baca sini untuk tau macam mana cara nak join

tak paham jugak dan nak penerangan lanjut boleh hubungi
sms/whatsapp YATI 013-5954808

0 comments:

Post a Comment