Jom la klik

!-- nuffnang -->

Ada ApaYang Awesome

Saturday 2 November 2013

NOVEMBER

ASSALAMUALAIKUM

oktober dh berlalu tinggalkan kita..tak pa,yang berlalu biarkan berlalu,kita pandang kedepan.,yang dibelakang jadikan memori terindah dan semangat untuk kita lebih maju kedepan.

alhamdulilah 3 bln dlm shaklee saya dh dpt bonus 2 angka dan oktober insyaallah 3 angka...tak banyak manapun tapi tetap bersyukur sebab rezeki datang dari allah kan,kalau dia tak bagi memang tak dak la 2 dan 3angka tu..hihi

november ni insyaalah saya nk lebih lagi bonus..jeles tgk kawan-kawan dapat bonus 4 5 angka..saya NAK,NAK SANGAT2 4 5 angka tu..masanya akan tiba satu masa nanti.

niat join shaklee ni sebab nk bekerja dari rumah,nk jaga anak sendiri,uruskan suami,urus rumah dengan sempurna..satu masa nanti saya akan jadi WAHM =)..saya nak masa yang berkualiti dengan family

dulu nk join teragak2..betoi ka blh dpt bonus tapi bila dpt ja first bonus dengan shaklee seronok tak sangga dh la org kedah cakap,walaupun 2 angka ja bonus

cakap dengan diri sendiri..jangan putus asa yati,usaha lagi..orang lain boleh xkan hang x boleh..ketepikan semua alasan dan doa moga dipermudahkan semuanya

so pada sapa-sapa diluar sana yang nak join shaklee,jangan ragu-ragu..yang nk beli produk shaklee pun jangan ragu-ragu sebab shaklee memang dah terbukti berkesan khasiatnya..sya sendiri pun cuba dulu baru jual..kalu xcuba pn research dulu khasiat baru kita yakin nk promo kt orang..tak kenai maka tak cinta..dh kenai memag tak mau tinggai dah la..FOREVERLUV la katakan..hihi

nk tau lanjut tentang produk @ cara-cara nak join shaklee
jom pm/sms/whatsapp YATI 013-5954808
saya akan tunjukkan jalan dan berkongsi kebaikan shaklee dengan anda semua

0 comments:

Post a Comment