Jom la klik

!-- nuffnang -->

Ada ApaYang Awesome

Saturday 14 March 2015

Banyak Betul Promosi Shaklee Untuk Bulan Mac 2015






Semua produk tersebut tersangat lah best. Setiap satu punya khasiat tersendiri, yang palins saya suka sangat adalah ESP dan ZINC Complex. sejak saya mengamalkan kedua-du produk tersebut kulit saya memang dah kurang alergik. Keguguran rambut?, dah memang kurang, kalau sebelum mengamalkan esp dan zinc nai seram saya nak sikat rambut.





Macam ni la keadaan setiap kali menyikat rambut, dalam sehari bukan sekali ja sikat rambut. kalau 3 kali sehari macam ni mau botak kepala. Tapi tidak lagi lepas mengamalkan esp dan zinc. Rambut pun dah kembali sihat dan cepat panjang.

Jadi bagi mereka yang teragak-agak lagi nak cuba esp dan zinc baik lah cepat-cepat cuba. Nak tunggu botak baru nak cuba ka?, menyesal dahulu pendapat, menyesal kemudian tiada guna dah. suami pun seram tengok isteri botak.




Hubungi saya dengan whatsapp/wechat/sms 013-5954808 Email : hayati1710@gmail.com https://www.facebook.com/IzatisShop https://www.facebook.com/pages/Pengedar-vitamin-Kuala-Ketil/632120276827757 These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

0 comments:

Post a Comment