Jom la klik

!-- nuffnang -->

Ada ApaYang Awesome

Saturday 14 June 2014

MARI MEMBACA

Tajuk tu memang sesuai sangat dengan jiwa dan raga sebab saya librarian a.k.a pustakawan..tapi yang bukan pustakawan pn msti suka membaca gak kan..sekarang ni saya pustakawan dirumah..ajar hero kesayangan ni membaca,mengira,menyanyi...alhamdulillah hati tenang sangat,mungkin inilah bahagia yang dicari selama ini..

ok la berbalik kt tajuk mari membaca tu, ini la akibatnya bila tertidur awal bersama anak,bila terjaga segar bugar la..so mari la kita buat apa yang patut..layan mata dikeheningan pagi ni dengan membaca buku yang bertajuk "Solat Dhuha Buatmu Murah Rezeki Seluas-Luasnya!"

Alhamdulillah saya tak pernah menyesal pilih shaklee sebagai pendapatan saya untuk membantu suami, dengan shaklee saya mengenali apa itu makanan rohani..apa itu dhuha,apa itu zikir,apa itu tahajjud dan macam-macam lagi la..bukannya sebelum ni saya tak tau semua tu,cumanya tak cinta..saya hanya kenal
Bila dah join shaklee baru sya bercinta dengan semua makanan rohani tersebut..
Bila dimakan,dihadam baru la terasa kenyangnya hidup ni,lazatnya makanan rohani tu..
tak perlu jadi seorang ustazah secara rasminya untuk bercinta dengan semua makanan rohani tu..cukuplah hanya dengan menjadi manusia biasa yang tak pernah jemu belajar dan berazam untuk berhijrah..tapi ustazah masih diperlukan..bila kita kurang paham,was-was kita tanyalah ustazah ya..hihi

Saya baru mula membaca buku ni..nanti dah habis saya review ya..ok sekian dulu coretan malam ni..MARI MEMBACA sambil teman suami tengok worldcup



Nak beli shaklee do contact me ya..jangan malu jangan segan
kepada semua pelanggan saya jika ada sebarang kemusykilan pun jangan malu jangan segan contact saya
HANYA YANG TERBAIK UNTUK PELANGGAN SAYA



Hubungi saya dengan whatsapp/wechat/sms 019-5954808 

Email : hayati1710@gmail.com 

https://www.facebook.com/IzatisShop 

https://www.facebook.com/pages/Pengedar-vitamin-Kuala-Ketil/632120276827757 

 These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

0 comments:

Post a Comment