Jom la klik

!-- nuffnang -->

Ada ApaYang Awesome

Wednesday 18 June 2014

Kenapa Saya Suka Shaklee


Saya jatuh cinta dengan shaklee bila dah mencuba sendiri produknya..betul la apa orang cakap,tak kenal maka tak cinta..bila dah kenal baru la jatuh cinta.memang cinta habis la dengan shaklee.produknya selamat dan diperbuat dari bahan semulajadi,BUKAN VITAMIN SINTETIK seperti yang diwar-warkan.

Shaklee ni dah lama,saya belum lahir lagi shaklee dah ada, so tak bagus lagi ka produk ni,kalau tak bagus tak kan la bertapak begitu lama kan..50 tahun lebih shaklee bertapak dalam industri produk kesihatan. ruginya saya lambat kenal shaklee.

Kenapa saya suka shaklee?? bila dah join shaklee hampir setahun..alhamdulilah saya makin positif. dulu saya adalah seorang individu yang ada positif & negatif dalam pemikiran dan perlakuan. la ni alhamdulilah makin kearah yang lebih banyak positif. sebab pa jadi macam ni?? sebabnya saya dikelilingi orang-orang yang positif..saya sayang keluarga shaklee saya. eh ada keluarga shaklee ka?? ofkos la ada,kami bergerak dalam kumpulan yang sentiasa membantu antara satu sama lain.



Dulu saya tak paham kepentingan berfikiran positif,la ni paham sangat dah. senang ja formulanya..jika kita fikir negatif maka hasilnya pun negatif,jika kita fikir positif maka hasilnya pun mesti positif..senang kan,tak percaya cuba la buat.

Mula bercinta dengan shaklee sebab nak kurus dan consume set kurus..lama2 bila dah tahu shaklee boleh buat duit terus teruja nk bisnes la pulak..manusia mana yang xsuka duit,cuba habaq mai.ya betoi duit xboleh bawak mati.tapi selagi hidup kita perlukan duit untuk makan.minum.masuk toilet awam,parking kereta,bercuti,beli hadiah dan macam2 lagi la..semua tu perlukan duit. bila kita ada duit lebih target paling utama dan benda yang saya sangat suka dengan group saya adalah,kami diajar untuk MEMBERI,bila banyak member insya allah banyak juga yang kita dapat,tapi bila dah memberi jangan la mengharap balasan. MEMBERI tu macam mana??, contohnya zakat dan sedekah. simple ja,tapi benda simple tu la yang sering kita lupakan. jom cek balik diri sendiri,dah banyakkah kita MEMBERI.

Dari segi bisness kenapa saya suka shaklee adalah shaklee bukan MLM, saya berasaskan produk..banyak jual banyak la dpat hasilnya.shaklee tak payah susah nak cari downline, selalunya orang yang mencari sya..kita just keep sharing and sharing without failed..senang kan??

ONLINE COACHING..ni pun sya suka sebab saya dah bersuami,beranak..memang masalah besar la kalau bila nak coaching ja kena keluar rumah,pastu balik lewat malam..oh no!! saya tak boleh macam tu,suami saya pun tak izinkan kalau macam tu..izin suami dan redha suami tu penting ya..dalam grup kami coaching,kelas semua online..ada internet,laptop/desktop dan smartphone,itu ja bahan utama yang diperlukan..semua dihujung jari.sambil masak,sambil dokong anak,sambil menyusu anak pn boleh join kelas.
NO ALASAN la kalau sesiapa yang join shaklee cakap sya tak boleh la join kelas anak nak menyusu,anak nk tidur..tu ALASAN diri sendiri yang cipta..

ALASAN, dalam shaklee saya diajar untuk tidak beralasan,sebabnya bila beralasan maka lahirlah NEGATIVE THINKING..sangat tak bagus untuk perjalan bisness..ada alasan jangan join shaklee..hihi

YURAN MURAH,satu sebab gak ni saya suka shaklee..RM75 sahaja seumur hidup..mana mau cari murah macam ni..modal kecik hasil besar jika usaha anda pun besar. bila dah mendaftar boleh la membeli belah dengan harga ahli..jauh lebih murah dari harga runcit.

banyaknya sebab kenapa saya suka shaklee..ada lagi ni tapi lain kali la sambung..jari jemari runcing ni dah penat.. (sebenarnya bateri laptop dah nak padam..hehe)

JUMPA DILAIN ENTRI YA..SEE YOU 

ASSALAMUALAIKUM

Hubungi saya dengan whatsapp/wechat/sms 019-5954808
Email : hayati1710@gmail.com
https://www.facebook.com/IzatisShop
https://www.facebook.com/pages/Pengedar-vitamin-Kuala-Ketil/632120276827757
These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

0 comments:

Post a Comment