Jom la klik

!-- nuffnang -->

Ada ApaYang Awesome

Wednesday 6 January 2016

pengedar shaklee bukit selambau,sik dan jeniang

Selalunya saya banyak COD di sekitar kuala ketil tapi ada juga yang bertanya tak COD bukit selambau,sik @ Jeniang ka?

Eh apa pulak taknya, mesti la ada. rumah saya tengah-tengah diantara kuala ketil,bukit selambau,sik,jeniang. semua tu dekat ja,lebih kurang 20 minit dengan kereta.

Jadi, orang sik,bukit selambau,jeniang kalau nak produk shaklee tapi tak suka pos boleh hubungi saya ya

YATI 013-5954808
whatsapp/telegram/sms/call



Saya hantar sampai depan pintu. nak datang pickup dekat rumah saya pun boleh. PM saya nanti saya bagi lokasinya.



Hubungi saya dengan whatsapp/wechat/sms 013-5954808 Email : hayati1710@gmail.com https://www.facebook.com/IzatisShop https://www.facebook.com/pages/Pengedar-vitamin-Kuala-Ketil/632120276827757 These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

1 comment:

  1. Wah bagus kalau camni..boleh antar sampai pintu rumah..terbaik laa...

    ReplyDelete